ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ.
ЗАГАЛЬНА.
- Гість – фізична особа, яка замовляє, використовує або має намір замовити чи використовувати готельні послуги.
- Група – 10 осіб і більше, які бронюють готельні послуги в рамках однієї заявки від одного замовника і прибувають в готель і виїжджають з готелю одночасно.
ЧАС ЗАЇЗДУ І ВИЇЗДУ.
- Час заїзду в готель – час, після якого здійснюється поселення в готель.
Встановлений час заїзду в Апарт-Готелі «LAVINA» – з 14:00 - Ранній заїзд:
Гарантоване раннє поселення – послуга раннього поселення (до 14:00), попередньо замовлена і оплачена Клієнтом в розмірі 100% вартості доби, на яку припадає поселення в готель.
Негарантоване раннє поселення – послуга раннього поселення (з 06:00 до 14:00), попередньо підписка на Клієнтом і передбачає оплату в розмірі 50% вартості доби, на яку припадає поселення в готель, в разі фактичної наявності номерів і надання послуги Клієнту. - Розрахунковий час – час, який встановлений в готелі і при настанні якого гість повинен звільнити номер у день виїзду, – до 12:00
- Пізній виїзд:Виїзд після 12:00 є додатковою послугою і надається при наявності вільних номерів та інших умов, необхідних для його надання.
Пізній виїзд до 18:00 – оплачується в розмірі 50% від наданої вартості номера, якщо інше не передбачено договірними відносинами між готелем і замовником / гостем.
Пізній виїзд після 18:00 стягується оплата в розмірі 100% від наданої вартості номера, якщо інше не передбачено договірними відносинами між готелем і замовником / гостем.
БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, РОЗМІЩЕННЯ З ДІТЬМИ.
- Бронювання вважається підтвердженим, якщо готелем відправлено підтвердження і обидві сторони досягли згоди в обумовленій формі щодо всіх істотних умов надання послуг.
- Бронювання вважається гарантованим за умови, що замовник надав гарантії безумовної оплати готельних послуг або штрафних санкцій. Гарантоване бронювання може бути анульоване готелем в односторонньому порядку після 24:00 за місцевим часом в день заїзду.
- Бронювання вважається гарантованим за умови, якщо замовником не були надані гарантії безумовної оплати готельних послуг або штрафних санкцій. Негарантоване бронювання може бути анульоване готелем в односторонньому порядку після 14:00 години за місцевим часом в день заїзду.
- Бронювання для групи може бути скасовано письмовою заявкою замовника; штрафні санкції застосовуються до замовника за договором між сторонами.
- Діти розміщуються в готелі тільки в супроводі батьків або повнолітніх родичів першої лінії.
АНУЛЯЦІЯ БРОНЮВАННЯ ТА ШТРАФНІ САНКЦІЇ.
- Своєчасна ануляція – відмова гостя або замовника від використання заброньованих послуг не пізніше ніж за три доби (72 години), що передує даті запланованого заїзду або в обумовлені договором із замовником терміни.
- Пізня ануляція – анулювання гостем або замовником заброньованих послуг в строк пізніше ніж за три доби (72 години), що передує даті запланованого заїзду або в обумовлені договором із замовником терміни.
- Незаїзд – фактичне неприбуття гостя в готель в день запланованого заїзду.
- У разі пізньої ануляції бронювання стягується штраф у розмірі першої ночі проживання згідно оформленим бронювання гостя.
- Можуть застосовуватися інші штрафні санкції або умова скасування без повернення передоплати до окремих тарифів і спеціальних пропозицій.
- Умови ануляції та інші штрафні санкції готель вказує в умовах тарифу / спеціальної пропозиції / договору між сторонами (готель і клієнт), а гість / клієнт з ними погоджується шляхом бронювання номеру.
ОПЛАТА ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ.
- Оплата за надання готельних послуг стягується відповідно до встановленої розрахункової часом.
- При виїзді з готелю в день заїзду стягується не менше, ніж за одну добу проживання.
- При додатковому розміщенні людини в номері – проживання третьої людини в номері, оплачується згідно з діючим прейскурантом.
- Після 23:00 необхідно зареєструвати в службі прийому і розміщення і оплатити проживання гостей, які залишилися в номері.
- Ціни на основні та додаткові послуги можуть бути змінені в разі, якщо гість / гості ще не користувався будь-якими з цих послуг.
- Для гарантії оплати додаткових послуг готель може стягувати з гостей авансовий платіж. Розмір авансового платежу визначаються адміністрацією готелю.
- При відсутності гарантій оплати готельних послуг готель залишає за собою право обмежити надання додаткових послуг автоматично (наприклад, послуги телефонного зв'язку, платне телебачення, послуги міні-бару і т.д.)
- Оплата буде відбувається через виставлення інвойсу на E-mail через LiqPay.
ЗАБОРОНЕНО В ГОТЕЛІ.
ПРАВА ГОСТЯ.
Гостям, які проживають в готелі, забороняється:
- вносити на територію готелю і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, небезпечні для життя, здоров'я людей та майна готелю;
- містити в номері тварин і птахів без узгодження;
- залишати під час своєї відсутності в номері сторонніх осіб і осіб в номері незареєстрованих;
- передавати іншим особам свій ключ і / або картку гостя.
Гості, які проживають в готелі, мають право:
розірвати договір про надання готельних послуг в односторонньому порядку в будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг та штрафних санкцій, передбачених цими Правилами або договором про надання готельних послуг;
ЦІНИ НА ПОСЛУГИ ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ.
- У готелі діє система динамічного ціноутворення.
- Згідно динамічній системі ціноутворення, ціна на послуги проживання залежить і може бути змінена відповідно до попиту на послуги і наявності номерів в готелі на кожну окрему дату в році.
- Готель має право змінювати ціни на послуги, які він надає, відповідно до змін на ринку послуг і іншими факторами.
- Готель має право застосовувати різні знижки та спеціальні цінові пропозиції для тих чи інших періодів в році на свій розсуд.
- У випадках, передбачених Податковим Кодексом України (ст. 268 п. 2.1. та п. 7.), з дорослих (старших за 18 років) додатково стягується туристичний збір:
- – Для внутрішнього туризму у розмірі 30,00 грн. з людини за добу (за виключенням наявності копії Наказу про відрядження);
– Для в'їзного туризму у розмірі 30,00 грн. з людини за добу.